Начальник Дунаєвецької ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області Наталія Баранюк взяла участь у черговій апаратній нараді Дунаєвецької об’єднаної територіальної громади, в ході якої обговорено питання роботи Державної податкової інспекції за листопад поточного року, зменшення податкового боргу, нарахування та сплати мінімального податкового зобов’язання.
Керівник ДПІ також звернула увагу на звірку з громадянами краю по майнових податках, наголосила на легалізації найманої праці, сплати майнових податків, погашення податкового боргу, застосування РРО/ПРРО, а також про механізм сплати податків в умовах дії міжнародного стандарту ISO 20022. Крім того, звернула увагу на необхідності своєчасної та в повному обсязі сплати податкових зобов’язань, як основного джерела наповнення місцевих бюджетів.
«У разі виникнення питань, які потребують оперативного розгляду, платники податків можуть звертатись на комунікаційну податкову платформу, відправивши лист на електронну скриньку за адресою km.ikc@tax.gov.ua та розповіла про електронні сервіси ДПС, зокрема Електронний кабінет платника та застосунок «Моя податкова», за допомогою яких можна в режимі реального часу дізнатись про наявність чи відсутність податкового боргу, подати податкову звітність, сплатити податки до бюджету», - наголосила начальник Дунаєвецької ДПІ Наталія Баранюк.
Наприкінці заходу сторони домовились про дієву комунікацію та окреслили основні напрями роботи на найближчий період.