Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про актуальне під час зустрічі з платниками податків в Новій Ушиці

опубліковано 26 квітня 2023 о 10:47

На черговій зустрічі з платниками податків в.о.начальника Новоушицької ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області Надія Гребенюк розповіла про актуальні питання щодо повноти сплати податків в умовах воєнного стану, важливість сплати податку на майно, погашення податкового боргу, дотримання вимог податкового законодавства.  

Також повідомила, що з 1 квітня 2023 року діє новий порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати податків,зборів, єдиного внеску. При цьому зауважила, що до 1 липня діє перехідний період і платники можуть заповнювати платіжки по-старому. 

Крім цього, поінформувала про щорічну кампанію декларування доходів громадян, яка стартувала з 1 січня цього року, детально зупинилася на видах доходів, які підлягають обов’язковому декларуванню, а також нагадала громадянам про можливість скористатися правом на податкову знижку.    

Розповіла Надія Гребенюк і про сплату мінімального податкового зобов’язання власниками або користувачами земельних ділянок сільськогосподарського призначення. За словами посадовиці, якщо земельна ділянка не перебуває в офіційній оренді, тоді сплачувати МПЗ доведеться її власнику, у кого ж є офіційний договір оренди – за того сплачувати має орендар.  Також зазначила, що МПЗ не будуть сплачувати власники земельних ділянок у населених пунктах чи дачних (садових) кооперативах. Громадянам МПЗ нараховуватиме податкова служба, а от суб’єкти господарювання обчислюватимуть суму податку самостійно.     

Також  начальник ДПІ наголосила на важливості дотримання роботодавцями трудового законодавства, зокрема легалізації найманої праці, забезпеченні соціальних гарантій працівників, у тому числі за рахунок виплати заробітної плати в розмірі не менше мінімального та підвищенні рівня заробітної плати працівникам.