Усе про Електронний кабінет платника податків, його функціональні можливості та режим роботи на час воєнного стану обговорили під час зустрічі в Хмельницькій ДПІ.
Зокрема, фахівець ДПІ Оксана Череповська повідомила, що громадяни можуть скористатися даним сервісом для отримання інформації щодо наявності чи відсутності податкового боргу перед державою. Також шляхом електронного зв’язку можна отримати від податкової служби відповіді на запити, отримати довідку. Останнє оновлення е-кабінету тепер дає змогу громадянам переглянути особисті ППР щодо нарахувань майнових податків, де відображатиметься не лише сума до сплати, а й найменування самого об’єкта оподаткування, його адресу та механізм розрахунку. У разі незгоди з відображеною інформацію, зазначила Оксана Череповська, платнику необхідно провести звірку з контролюючим органом за місцем обліку.
Також через Е-кабінет платника можна подавати усю податкову звітність, стверджують у податковій, у т.ч. і декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки. Усі документи на підтвердження витрат також прикріплюються як скан-копія до Декларації. Якщо декларацію про майновий стан можна подати також і в паперовому варіантів, то одноразову добровільну декларацію для участі в податковій амністії, можна подати виключно через Електронний кабінет.
Також платники отримали відповіді на актуальні питання щодо порядку сплати податків в умовах воєнного стану, щодо обов’язковості легалізації найманої праці, щодо одноразового добровільного декларування активів громадян, щодо необхідності застосування РРО/ПРРО в торгівельній мережі, ведення обліку товарних запасів СГ, щодо особливостей нарахування та термінів сплати майнових податків, щодо обов’язкового погашення заборгованості.
Задля якісної та оперативної комунікації податкової служби області з бізнес-спільнотою і громадськістю та забезпечення ефективного зворотнього зв’язку функціонує електронна скринька комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою km.ikc@tax.gov.ua