Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безбар'єрність у ДПС: зручність, повага та врахування потреб кожного платника податків

опубліковано 26 вересня 2025 о 09:04

Фахівець Кам’янець-Подільської ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій  області Світлана Масловська провела робочу зустріч із заступником голови ГО «Захисту прав та інтересів  молоді з інвалідністю «Безбар’єрність» Олександром Глібкою та студентами Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти Кам’янець-Подільського Державного інституту.
Світлана Масловська зазначила, що ДПС щоденно прагне зробити всі сервісні, адміністративні та інші послуги максимально доступними, зрозумілими та зручними для кожного платника податків. 

Наш підхід до безбар'єрності – це не просто ініціатива, а фундаментальний принцип нашої роботи, що відображає нашу повагу до всіх громадян та їхніх потреб. Ми розуміємо безбар'єрність ширше, ніж просто надання якісних послуг у Центрах обслуговування платників податків. Це також охоплює інтенсивний розвиток цифрових сервісів, адаптацію всіх інформаційних матеріалів, постійне вдосконалення комунікації та оптимізацію внутрішніх процесів. Наша мета – створити середовище, де кожен платник податків почуватиметься комфортно та впевнено. 

Посадовиця відмітила, що для дистанційного спілкування з податковою доступний Електронний кабінет де представлені важливі сервіси. Доступ до електронних сервісів Державної податкової служби України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, зокрема й через зручний застосунок «Моя податкова». Ми прагнемо забезпечити доступність сервісів для всіх користувачів, незалежно від їхнього місця проживання, фізичних можливостей чи інших обставин, - зазначила посадовиця. 

Крім того, наголосила, що завдяки сучасному сервісу «Електронна черга» платники мають можливість завчасно спланувати свій візит до податкової. Це дозволяє зекономити час та уникнути зайвого очікування. 

Безбар'єрний підхід – це наш шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків. Ми віримо, що створюючи інклюзивне та доступне середовище, ми можемо побудувати міцні та довірчі взаємини з кожним громадянином. 

Крім того Світлана Масловська ознайомила присутніх з відкриттям Офісу податкових консультантів, право на податкову знижку за витратами на навчання, організацією роботи Центру обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг. 

Розповіла про інформаційні джерела ГУ ДПС, де завжди можна знайти актуальну інформацію про новації законодавчої бази та діяльність податкової служби області.