Держава починається з поваги. Надання послуг у безбар'єрному середовищі є важливим кроком до створення інклюзивного та справедливого суспільства. Це не лише питання забезпечення прав людей з інвалідністю, але й створення умов для комфортного життя для всіх громадян.
Сьогодні ознакою справедливого, сучасного та відкритого суспільства є проявлення гуманізму і поваги до кожного. Наше ставлення до інклюзивності, доступності послуг, інформації, можливостей незалежно від фізичних, вікових, мовних чи соціальних особливостей людини характеризує соціум, в якому ми живемо, працюємо, відпочиваємо і задовольняємо свої потреби.
Податкова служба є транспарентною, сучасною і технологічною службою, яка надає якісні та зручні послуги платникам.
Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів діяльності податківців.
Зручність та забезпечення потреб людей з інвалідністю і маломобільних груп населення під час отримання ними послуг – під особливою увагою.
Ми враховуємо особливості кожного і адаптуємось, щоб допомогти кожному.
Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів діяльності податківців.
На цьому наголосила під час зустрічі із платниками податків модератор ЦОП Кам'янець-Подільської ДПІ Ірина Розум'як.
Посадовиця обговорила з присутніми особливості нарахування та сплати майнових податків та МПЗ. Де детально зупинилася на тій категорії платників, у кого виникає обов’язок сплати згаданих податків та ознайомила з можливими пільгами для них, а також детально розповіла про механізм нарахування податкових зобов’язань. Окрім того, роз’яснив різницю між земельним податком та МПЗ, адже іноді громадяни їх ототожнюють.
Також Ірина Розум'як зазначила, що ППР з нарахованими податковими зобов’язаннями платники можуть переглянути в електроннму варіанті, скориставшись сервісом Електронний кабінет платника податків або ж мобільним додатком “Моя податкова.” У випадку незгоди з нарахуваннями, платнику необхідно звернутися до ЦОП за роз’ясненням або ж перерахунку податку. Сплатити майнові податки потрібно впродовж 60 днів з моменту вручення ППР чи відкоригованої ППР.
Крім того поінформувала присутніх про отримання податкової знижки, заповнення платіжних інструкцій, а також наголосила на дотриманні законодавства про оплату праці.
Крім того, Ірина Розум'як надала практичну допомогу фізичним особам щодо встановлення мобільного застосунку «Моя податкова» та подання заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет.
Йшлося також про аспекти Національної стратегії доходів, комплаєнс – ризики в ДПС та роботу Комунікаційної платформи.