Реалізація Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, ініційованої першою леді Оленою Зеленською, передбачає не лише фізичну чи цифрову доступність, а й ефективну комунікацію між державою та громадянами. Податкова служба, зокрема у Хмельницькій області, проводить інформування платників та акцентує увагу на доступності інформації, зрозумілості сервісів і відкритості до діалогу.
Комунікаційна стратегія податкової служби передбачає:
В рамках реалізації стратегії безбар’єрності активно розвиваються онлайн-комунікаційні канали, які дають змогу кожному:
Відкритий канал спілкування з платниками податків - комунікаційна податкова платформа забезпечує:
Комунікаційна відкритість — основа сучасної податкової служби. Податкова служба Хмельниччини і надалі впроваджуватиме стандарти прозорої, доступної, поважної комунікації, бо сильна держава починається з чутливого ставлення до кожного.