Фахівці Головного управління ДПС у Хмельницькій області на постійній основі проводять заходи роз’яснювального характеру для платників податків. Під час чергової зустрічі начальник Хмельницького відділу податків і зборів з фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб Володимир Мороз ознайомив представників КП «Хмельницького міського центру первинно медико-санітарної допомоги №2» Хмельницької міської ради з роботою електронних сервісів ДПС.
Посадовець детально розповів про один з сервісів податкової служби – Електронний кабінет. Через нього платники можуть отримати всю необхідну інформацію про себе, що міститься в базах даних податкових органів. Сервіс працює цілодобово, у режимі реального часу через мережу Інтернет – без встановлення спеціального програмного забезпечення.
Володимир Мороз зазначив, що Електронний кабінет має багато опцій та послуг які платники можуть отримувати у режимі онлайн, не виходячи з офісу, а також включає в себе дві функціональні частини: відкриту загальнодоступну та приватну - особистий кабінет. Щоб отримати доступ до приватної частини необхідно мати електронний ключ.
Посадовець зазначив, що для офіційного листування з контролюючими органами через «Електронний кабінет» необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи в електронному вигляді.
Форми заяви:
J1391602 — для юридичних осіб;
F1391602 — для фізичних осіб.
Завдяки оновленому функціоналу Електронного кабінету зробити це стало ще простіше. Щоб подати заяву необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету. В меню «Налаштування» оберіть вкладку «Бажання листування з податковою», натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет, підпишіть КЕП та надішліть.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання.
Однією з переваг даного сервісу – є отримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та земельного податку та сплата нарахованих податкових зобов’язань з цих податків безпосередньо в Кабінеті.
Також податківець звернув увагу на право громадян на податкову знижку. Зокрема, у разі здійснення ними оплати за навчання, сплати процентів за іпотечним кредитом, витрати на переобладнання транспортного засобу, страхові внески, благодійні внески тощо та звернув увагу, що найбільш зручними способами подання декларації є використання електронного сервісу «Електронний кабінет платника».
Принагідно рекомендуємо поряд з Електронним кабінетом використовувати і мобільний застосунок «Моя податкова», адже даний сервіс також забезпечує зручний канал взаємодії з податковими органами.
Учасники заходу мали можливість дізнатися про удосконалення інших сервісів податкової служби та отримали відповіді на актуальні запитання.