Як інформують в Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області, відповідно до п. 51.1 ст. 51 Податкового кодексу України платники податків, у тому числі податкові агенти, платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зобов’язані подавати контролюючим органам у строки, встановлені ПКУ для податкового місяця, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
Відповідно до п. 1 розд. X Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822, фізична особа, яка зареєстрована у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків чи в окремому реєстрі Державного реєстру, може отримати відомості про себе, наявні у Державному реєстрі.
Фізичній особі (громадянину України, іноземцю, особі без громадянства), яка має кваліфікований електронний підпис, для направлення запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (в електронному вигляді) (форма F1319103) через Електронний кабінет необхідно:
В меню «ЕК для громадян» розділу «Допомога» Електронного кабінету розміщено покрокову допомогу «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС».
Починаючи з 1 кварталу 1998 року відомості про доходи в електронному вигляді надаються за будь-які п’ять років до 01.01.2021 – поквартально, з 01.01.2021 – помісячно.
Відомості за останній звітний період (місяць) надаються через 25 днів після його закінчення.
Персоніфікований облік військового збору запроваджений з 01.01.2021.
Перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів здійснюється за допомогою онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів за посиланням https://czo.gov.ua.
З інформацією щодо такої перевірки можна ознайомитися в меню «Порядок перевірки достовірності електронного документа» розділу «Допомога» Електронного кабінету.