Працівники Дунаєвецького відділу обслуговування платників Кам'янець-Подільської ДПІ звертають увагу, що платники, військовослужбовці та ветерани, які звертаються до Центру обслуговування платників, обслуговуються першочергово та без зайвих очікувань. Фахівці податкової забезпечують: оперативне надання консультацій; швидке оформлення документів; індивідуальний підхід до кожного відвідувача.
Сьогодні до Дунаєвецького ЦОПу звернувся військовий та отримав усі необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Військового також ознайомили з роботою Електронного кабінету платника податків та мобільного застосунку «Моя податкова», що допоможе своєчасно отримувати інформацію про необхідність сплати податків.
Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах.
Для зручності та оперативного вирішення питань в Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області працюють “гарячі лінії” за наступними номерами телефонів: +38 (097) 232 17 98, +38 (096) 839 87 92.
На головній сторінці вебпорталу ДПС у розділі «Діяльність» в окремому підрозділі «Безбар’єрність»: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/ можна ознайомитися з усіма принципами безбар’єрності податкової служби.
Безбар’єрність – це норма сучасного світу, частина нашого європейського майбутнього та реальний інструмент розвитку громад і держави. Це простір, в якому кожен має можливість жити, вчитися, працювати і самореалізовуватися. Вікритість і підтримка – це частина безбар’єрного світу.