Головне управління ДПС у Хмельницькій області інформує, що Електронний підпис – це вже не просто зручність, а необхідність для сучасного бізнесу та громадян.
Хто отримує електронні ключі?
- Фізичні особи – найбільша група користувачів.
- Компанії та організації для ведення звітності, укладання угод та інших операцій.
Як скористатися послугою?
Щоб отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, потрібно:
Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не продають і не видають носії для ключів.
Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Новий ключ буде дійсним до 2 років.
ДПС продовжує цифрову трансформацію та розширює електронні сервіси, щоб спростити роботу бізнесу та громадян.