Протягом січня – жовтня 2024 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло 612 звернень громадян. Із них: поштою – 342, засобами електронного зв’язку – 265, через уповноважену особу – 5.
Основні питання, що порушують громадяни, це – податки на майно, розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), списання безнадійного податкового боргу, відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, реєстрація та облік платників податків, проведення контрольно-перевірочних заходів та інформування про ухилення від сплати податків, інформування про ухилення від сплати податків, інші питання, що належать до компетенції ДПС.
Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.
Відповідно із Хмельницької області звернулось 523 громадянина, з інших областей – 88 та 2 громадянина іншої країни.
Звернення громадян розглянуті в межах чинного законодавства та в терміни визначені законодавством. Звернення, які містять питання, що стосуються воєнного стану, військової діяльності, надання медичної допомоги, евакуації населення тощо, розглядаються невідкладно з дотриманням усіх норм чинного законодавства.