Протягом січня – липня 2024 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло 401 звернення громадян. Із них: поштою – 219, засобами електронного зв’язку – 181, через уповноважену особу - 1.
Основні питання, що порушують громадяни, це податки на майно, розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), списання безнадійного податкового боргу, відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, реєстрація та облік платників податків, проведення контрольно-перевірочних заходів тощо.
Під час розгляду звернень громадян вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому допущення порушень.
Звернення громадян розглянуті в межах чинного законодавства та у встановлені законодавством терміни.