З початку 2024 на розгляд до Головного управління ДПС у Хмельницькій області було направлено 12 звернень платників, які надійшли на інтерактивний сервіс «Пульс» Державної податкової служби України.
За аналітичними даними за тематикою із загальної кількості звернень 2 стосувались роботи органів ДПС, 2 – реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді; 1 – щодо системи електронного адміністрування ПДВ, 1 – щодо роботи ЦОП та 6 з інших питань. Платники отримали вичерпні кваліфіковані відповіді.
«Нагадуємо! Сервіс «Пульс» ДПС у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби», - зазначають в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Хмельницькій області.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.