Днями у Центр обслуговування платників Дунаєвецької ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області завітали фахівці Головного управління для практичної допомоги працівникам ЦОП при наданні платникам податків адміністративних послуг та роз’ясненні законодавчих новацій.
«Ми реалізовуємо політику відкритості та прозорості у своїй діяльності, особливо у такий нелегкий для нас усіх час. Саме тому працівники ЦОП акцентують свою увагу на комунікації з бізнесом та надання якісних адміністративних послуг. Це потрібно і важливо», - зазначає начальник управління податкових сервісів Лариса Вдовиченко.
Для зручності та комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.
«В умовах дії воєнного стану важливим вектором податківців є ділова співпраця з платниками податків і всебічна допомога у вирішенні питань, що відносяться до компетенції податкової служби. У центрі обслуговування платників можна отримати консультації, довідки, адміністративні та інші сервісні послуги. Власне, роз’яснювальна робота з платниками поширюється і на співпрацю з територіальними громадами. Кращий приклад тут – Дунаєвецька ОТГ і її голова Веліна Заяць, де ми реалізуємо низку інформаційних проектів», - зазначила керівник Дунаєвецької ДПІ Наталія Баранюк.