Сьогодні діяльність фахівців Центру обслуговування платників Кам'янець-Подільської ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій області спрямована на толерантне, якісне та швидке обслуговування платників.
«Основним завданням ЦОП є удосконалення процесу приймання звітності, забезпечення швидкого доступу платника до інформації. Податківці проводять роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання щодо використання електронних сервісів ДПС та переваг «Електронного кабінету платника», - розповідає заступник начальника Кам’янець-Подільської ДПІ Ніна Чесньовська.
За словами податківців, також звертається увага на необхідності добровільного декларування активів фізичних осіб; використання єдиного рахунку; особливості застосування РРО та ПРРО та порядку подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою №5ДР.
Співпраця податківців та суб’єктів господарювання має позитивний ефект, допомагає знайти рішення по багатьох питаннях, які виникають.
До речі, Центр обслуговування платників Кам’янець-Подільської ДПІ як один з перших в Україні осередків обслуговування юридичних, фізичних осіб та громадян продовжує кращі традиції з осучаснення податкового сервісу, забезпечення його доступності та ефективності.