Протягом січня-серпня 2021 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло 220 письмових звернень громадян.
Основні питання, що порушують громадяни це повідомлення про ухилення від сплати податків та проведення перевірки, сплата податків на майно, реєстрація та облік платників податків, відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, нарахування єдиного соціального внеску, розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), списання безнадійного податкового боргу, а також фінансове забезпечення працівників ДПС (у т.ч. колишніх), інші напрямки діяльності, що належать до компетенції ДПС.
Протягом цього ж періоду до податкової служби області надійшло 10 повторних звернень громадян. За результатами розгляду звернень проаналізовано викладені факти у повторних зверненнях та надано відповіді в терміни встановлені законодавством та в межах компетенції; 8 колективних звернень, від 88 громадян, які розглянуто в межах чинного законодавства та в термін визначений законодавством.
Під час розгляду звернень громадян вживались заходи щодо кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань.
Відповіді на звернення надані в терміни встановлені законодавством та в межах компетенції.