За ініціативи начальника Дунаєвецької ДПІ Наталії Баранюк та на виконання п.1.2 Протоколу наради Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 06.07.2021 проведено зустріч із начальником ЦНАПу Дунаєвецької міської ради Євгенією Школьняк, головними спеціалістами Центру та платниками податків стосовно застосування норм податкового законодавства.
Керівник податкової інспекції проінформувала присутніх про те, що власникам нерухомого майна нараховується податок, який встановлюється за рішенням сільської, селищної або міської ради в залежності від місця розташування та типів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування. Податкове повідомлення-рішення (ППР) про сплату сум податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з фізичних осіб, надсилається платнику податку контролюючим органом у порядку, визначеному ст.42 ПКУ, до 1 липня року, що настає за базовим податковим періодом.
Також посадовець зосередила увагу присутніх стосовно вручення ППР платникам з податку на майно, у яких податкова адреса за даними Державного реєстру фізичних осіб не відповідає фактичному місцю проживання на необхідність повідомлення податкової служби про зміну адреси реєстрації, що передбачено Податковим кодексом.
«Також ми провели предметну розмову про сучасні електронні сервіси ДПС, зокрема, найбільш ефективний спосіб спілкуватися з податковою службою та виконувати податкові зобов’язання – через Електронний кабінет. Електронні сервіси ДПС допоможуть своєчасно отримувати необхідну інформацію, у тому числі дають можливість платникам бути обізнаними у термінах сплати податків і відповідно своєчасно проводити відповідні податкові платежі», - розповіла Наталія Баранюк.
Наприкінці робочої зустрічі акцентовано увагу на питаннях легалізації заробітної плати, офіційному оформленні найманих працівників, перевагах застосування програмних РРО та питаннях закриття недіючих підприємств.