У приміщенні Центру обслуговування платників Шепетівської державної податкової інспекції за участі її Валентини Ординської надано фахові консультації платникам податків щодо впровадження електронних сервісів та новації податкового законодавства.
Акцент зроблено на тому, що перевагами електронної звітності є економія часу на подання, постійне оновлення програмного забезпечення, захищення від несанкціонованих втручань, арифметичний контроль за показниками, автоматичне створення архіву електронних копій документів та ін.
«Серед платників податків все більшої популярності набирає Електронний кабінет, засобами якого можна сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок. Для фізичних осіб також реалізована можливість автоматичного заповнення платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджету» - проінформувала Валентина Ординська.
Податківець також надала роз’яснення з приводу того, що електронний сервіс надає можливість створити та подати податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платника окремих податків та ін. Також платники мають можливість доступу до приватної частини електронного кабінету, де у режимі реального часу можна отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності, стан розрахунків з бюджетом, в т.ч. сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по податках.
Крім того, йшлося про додаткові заходи підтримки громадян та малого бізнесу, запроваджені Законом України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX, а також про переваги застосування програмних РРО.