У рамках реалізації заходів з надання ефективних онлайн сервісних послуг представникам бізнесу та громадянам заступник начальника Головного управління ДПС у Хмельницькій області Вячеслав Семенюк проінспектував роботу Центру обслуговування платників податків Хмельницької ДПІ та зустрівся з його відвідувачами.
У ході спілкування з платниками платникам рекомендовано утриматися від відвідування ЦОП без нагальної потреби, особливо, якщо проблему можна вирішити дистанційно (онлайн або поштою).
Також підприємцям надано роз’яснення, що за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету можна надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf. Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
«Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, податківці просять платників здійснити попередній запис за телефоном ЦОП та при відвідуванні дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій. Контакти центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій розміщено на субсайті Головного управління ДПС в області у банері «Центри обслуговування», - зазначив Вячеслав Семенюк.
Також посадовець акцентував увагу на тому, що електронний цифровий підпис дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати до податкових, митних органів не витрачаючи свій час, замовляти довідки, тощо. Серед основних переваг представлення звітності в електронному вигляді варто виділити економію робочого часу та коштів на придбання бланків звітності, оперативне відстеження змін до форм звітності, уникнення втрат часу. Отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису можна у Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-додвідкового департаменту ДПС.