Впродовж січня – липня 2020 року до Головного управління ДПС у Хмельницькій області надійшло понад 300 письмових звернень громадян. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи, консультації з питань податкового законодавства тощо. За відповідний період 2019 року таких звернень надійшло 188.
Колективних звернень надійшло 5, які розглянуті у визначені законодавством терміни.
«Створення комфортних умов для платників податків при виконанні ними своїх обов’язків по сплаті податків, зборів, платежів є пріоритетним напрямом роботи податкової служби області. Першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню виявлених питань», - зазначив заступник начальника Головного управління ДПС у Хмельницькій області Вячеслав Семенюк.
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області працює спеціальна електронна поштова скринька km.official@tax.gov.com, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян".