У Ярмолинцях районною робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення у форматі цільового обстеження проведено активну інформаційну та роз’яснювальну роботу про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин з суб’єктами господарювання усіх форм власності у сферах оптової та роздрібної торгівлі і надання послуг.
Під час комунікаційного заходу роботодавцям і найманим працівникам вручено інформаційні буклети, також їм надано системні консультації щодо найбільш ефективних способів дотримання законодавства про працю з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2» та від 20.05.2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Cov-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів».
«Головна мета, яку робоча група поставила перед собою у ході комунікації з роботодавцями - допомогти їм працювати у правовому полі, у жодному разі не допускаючи суб’єктами господарювання порушень норм чинного трудового законодавства. Це той базовий рівень, коли працівник матиме належний соціальний захист, гарантований державою, безпечні і здорові умови праці, достойну заробітну плату, що зумовлює соціальну стабільність у районі і в країні загалом. Водночас легалізація ринку праці підмає стандарти життя через зростання надходжень ПДФО до бюджету», - розповіла начальник Ярмолинецької ДПІ Дунаєвецького управління ДПС у Хмельницькій області Світлана Павлюковська.
На переконання учасників заходу, дуже важливо, щоб якнайширше коло роботодавців долучилося до профілактичного діалогу, проявивши свою громадянську свідомість та забезпечивши цивілізований підхід до вирішення питань легального оформлення трудових відносин, а наймані працівники ніколи не погоджувалися працювати без належного оформлення трудових відносин.