Зокрема, в умовах карантину ДПС забезпечує права платників та громадян на подання звернень та запитів на отримання публічної інформації, які надходять до ДПС засобами електронної пошти та засобами поштового зв’язку.
У січні 2020 року до ДПС надійшло 0,9 тис. звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації, у березні поточного року їх кількість вже склала 1,1 тис. Загалом протягом січня – березня 2020 року зареєстровано 2,9 тис. звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації.
Також здійснюється оновлення наборів даних у формі відкритих даних, розпорядником яких є ДПС, на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних (data.gov.ua) та на офіційному вебпорталі ДПС (tax.gov.ua).
Нагадуємо, що звернення громадян подаються на електронну скриньку zvernennya_dps@tax.gov.ua із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, місця проживання (реєстрації), суті порушеного питання, дати та особистого підпису, у вигляді сканкопії або фотокопії.
Запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку publicinfo_dps@tax.gov.ua.
Юридичні та самозайняті особи подають звернення на електронну скриньку post@tax.gov.ua.
Відеоурок з роз’ясненням як направляти в ДПС листи та звернення за допомогою Електронного кабінету можна переглянути на ютуб-каналі ДПС https://youtu.be/wsGYmcOYScA.
Водночас звертаємо увагу, що звернення громадян та запити на отримання публічної інформації з питань державної митної політики необхідно надсилати до Державної митної служби України, а з питань, які належать до компетенції Державної фіскальної служби, до ДФС.