У Віньківцях представники влади і громади радилися про те, як оперативно і якісно провести інвентаризацію земельних ділянок, що використовуються фермерами і отримати від цього прозорі відрахування до бюджету.
Модератором заходу виступив перший заступник голови районної державної адміністрації Володимир Лужняк, який спонукав учасників засідання тимчасової робочої групи щодо проведення інвентаризації земельних ділянок до того, аби реально забезпечити збільшення бюджетних надходжень від сплати земельного податку до скарбниць громад.
Примітно, що у діалозі із суб’єктами господарювання, які отримали в оренду земельні ділянки понад 50 гектарів для створення фермерського господарства взяла участь керівник Дунаєвецького управління податкової служби області Наталія Баранюк. Податківець проінформувала учасників засідання робочої групи щодо проведення операції «Урожай» з метою сплати податків із ймовірно отриманих доходів від фінансово-господарської діяльності фермерських господарств.
Також представникам фермерських господарств рекомендовано в найкоротші строки задекларувати доходи від фінансово-господарської діяльності та сплатити податки із отриманих доходів згідно чинного законодавства України.
«У ході розмови ми звернули увагу її учасників - фермерів та сільськогосподарських товаровиробників на те, що найманий працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу та подання повідомлення до територіальних органів Державної податкової служби. Також фермерські господарства мають нові можливості для розвитку, адже Законом України від 10.07.2018р. №2497 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств» передбачені значні новації в діяльності та оподаткуванні фермерів, зокрема щодо можливості ФОП бути фермером - платником єдиного податку 4 групи», - розповіла Наталія Баранюк.