Головне управління ДПС у Хмельницькій області радить кожному найманому працівнику поцікавитися у роботодавця про нарахування та сплату податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з його зарплати.
Така прискіплива увага убезпечить громадян від втрати страхового стажу та гарантуватиме соціальні виплати у випадку втрати працездатності,- звертають увагу найманих працівників в управління податків та зборів з фізичних осіб ГУ ДПС у Хмельницькій області.
Якщо ж працедавець боргує бюджету так звані зарплатні податки та єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, то така ситуація негативно позначається на призначення пенсійних виплат та субсидій на оплату комунальних послуг.
Територіальні органи податкової служби Хмельниччини постійно вживають комплекс заходів з тим, щоб належні податки і суми єдиного внеску своєчасно перераховувалися до бюджету.
Зокрема, завдяки вжитим профілактичним та роз‘яснювальним заходам податківці краю не лише забезпечили погашення частини податкового боргу до бюджету, а й створили умови, за яких кожному працівнику зараховуватиметься у страховий стаж факт сплати погашених сум єдиного внеску.
Нагадаємо, що національне пенсійне законодавство визначає: лише сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування підтверджує наявність страхового стажу найманого працівника з 2004 року для призначення пенсії.