Відбулася робоча зустріч завідувача Деражнянським сектором обслуговування платників Хмельницької ДПІ Олександра Ломая з головою Деражнянської ОТГ Андрієм Ковпаком щодо взаємодії з громадою в частині залучення платників податків до електронного листування з контролюючими органами шляхом подання заяви.
В ході зустрічі Олександр Ломай розповів про можливість перевірки розрахунків з бюджетом та отримання податкового повідомлення рішення щодо визначення зобов’язання по податку на нерухоме майно, земельному податку, мінімальному податковому зобов’язанню в ІКС «Електронний кабінет» та мобільному застосунку «Моя податкова». Зокрема, надано розʼяснення та практичну допомогу щодо подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет платника.
Крім того податківець зазначив, що на сьогодні дуже актуальним є питання «дроблення бізнесу». Адже, суб’єкти господарювання використовуючи таку схему, по факту, не доплачують в бюджет належні суми податків і зборів. Найчастіше така тенденція спостерігається в роздрібній торгівлі – рітейл електроніки, продуктів харчування, одягу, взуття та ін. Враховуючи, що держава з кожним роком активно посилює контроль за пов’язаними особами які мінімізують податкові зобов’язання через «дроблення бізнесу», така короткострокова вигода може мати серйозні ризики, від штрафних фінансових санкцій до кримінальної відповідальності за ухилення від сплати податків.
Обговорювались питання сплати майнових податків, зокрема вжиття заходів з погашення податкового боргу із сумами до 3060 грн та можливості отримання податкової знижки до 31 грудня 2025 року. Надано роз’яснення щодо правильності заповнення платіжних інструкцій платниками податків.
Проінформовано про порядок дій мобілізованих фізичних осіб - підприємців щодо звільнення від сплати податків. Для використання надано інформаційні матеріали та брошури з актуальною інформацію та контактними телефонами для звернень мобілізованих ФОП, які не можуть виконувати податкові зобов’язання, чи членам їх родин.
Також говорили про безбар'єрність - усунення фізичних, інформаційних, цифрових та ментальних бар'єрів, зазначавши що ДПС має багато каналів зв’язку, щоб кожен міг отримати консультацію або послугу незалежно від віку, стану здоров'я, статі, соціального статусу.