Начальником Дунаєвецького віддлу обслуговування платників Камʼянець-Подільської ДПІ Наталією Баранюк проведено робочу зустріч із керуючою справами Дунаєвецької міської ради Сірою Катериною та заступником начальника управління соціального забезпечення Пантілімоновою Тетяною з питань бажання отримувати податкові повідомлення через електронний кабінет та надано розʼяснення щодо порядку підключення.
Податківці Дунаєвеччини активно проводять консультаційно-роз’яснювальну роботу та надають адміністративні послуги, адже відкритий діалог податківців з представниками влади, бізнесу та громадськості забезпечує інформаційну обізнаність платників в ключових питаннях законодавства, - зазначила посадовиця.
Податківці особливу увагу приділяють альтернативним шляхам отримання податкових сервісів за допомогою Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова».
Наталя Баранюк акцентувала, що зручно і комфортно взаємодіяти з податковою службою можливо за допомогою листування в електронному вигляді. Для цього у простий спосіб необхідно подати заяву про бажання листування з контролюючими органами через Електронний кабінет.
Завдяки оновленому функціоналу Електронного кабінету зробити це стало ще простіше. Щоб подати заяву необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету. В меню «Налаштування» оберіть вкладку «Бажання листування з податковою», натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет, підпишіть КЕП та надішліть.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання.
Обговорили особливості нарахування та сплати земельного податку і податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; переваги та функціональні можливості ПРРО від ДПС України, легалізація трудових відносин, засади і принципи безбар’єрності тощо – низка кейсів, розглянутих у ході спілкування.
Поспілкувалися і про порядок офіційного оформлення найманих працівників, зокрема про трудовий договір та подання повідомлення про прийняття працівника на роботу, без яких допуск працівника до роботи – це порушення трудового законодавства.
Під час спілкування посадовиця нагадала про право громадян на податкову знижку, підстави для її нарахування та про терміни подання податкової декларації про майновий стан і доходи.
Також, наголошено про необхідність своєчасної сплати податкових зобовʼязань перед бюджетами та перевірки правильності реквізитів платіжних інструкцій.
Забезпечення якісного і оперативного податкового сервісу – пріоритетний напрям діяльності Дунаєвецького ЦОПу.