Безбар’єрне середовище створює комфортні умови для всіх громадян. Вільний доступ до послуг, простота в пересуванні та відсутність фізичних та соціальних перешкод дозволяють людям реалізувати свій потенціал, зберігати активність і впевненість у собі.
Розвиваючи безбар’єрність, Україна прагне стати суспільством рівних можливостей, де кожен відчуватиме підтримку, незалежно від обставин.
Державна податкова служба України продовжує курс на цифровізацію, активно впроваджуючи сучасні та зручні сервіси для платників податків, забезпечуючи доступ до онлайн-послуг та інформації для всіх груп населення, включаючи людей з інвалідністю та літніх людей.
Обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.
Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача – пріоритет комунікацій з платниками.
Комунікація податківців з громадськістю та бізнес-спільнотою здійснюється на принципах доступності, зручності, прозорості та безбар’єрності. Особлива увага приділяється інформаційному та цифровому напрямку безбар’єрності – отримання адміністративних послуг платниками податків та доступності онлайн сервісів ДПС, таких як «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова».