Начальником Дунаєвецького віддлу обслуговування платників Камʼянець-Подільської ДПІ Наталією Баранюк здійснюється прийом громадян в рамках безбарʼєрного доступу.
Працівники Дунаєвецького ЦОП звертають увагу, що платники, військовослужбовці та ветерани, які звертаються до Центру обслуговування платників, обслуговуються першочергово та без зайвих очікувань. Фахівці податкової забезпечують: оперативне надання консультацій; швидке оформлення документів; індивідуальний підхід до кожного відвідувача.
Днями до ЦОП звернувся військовий та отримав усі необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до його потреб. Військового також ознайомили з роботою Електронного кабінету платника податків та мобільного застосунку «Моя податкова», що допоможе своєчасно отримувати інформацію про необхідність сплати податків.
Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах.
«Ми розуміємо, що військові мають обмежений час на вирішення адміністративних питань. Тому наша мета – зробити податкові послуги максимально зручними і швидкими для них», – зазначають у Дунаєвецькому віддлу обслуговування платників.