ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників і прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Тому надання адміністративних послуг є одним із пріоритетних напрямків в роботі Ізяславського сектору обслуговування платників Шепетівської ДПІ. У ЦОП платникам та громадянам надаються консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.
Під час зустрічей фахівці ЦОП ознайомлюють присутніх з роботою «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова». Наголошують, що за допомогою цих сервісів платники мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю чи податку на нерухоме майно, перевірити стан розрахунків з бюджетом, отримувати відомості про виплачені доходи, подати податкову декларацію про майновий стан і доходи.
Фахівці також роз’яснюють особливості сплати податків для мобілізованих фізичних осіб — підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, вжиття заходів з погашення податкового боргу із сумами до 3060 грн., право на податкову знижку, порядок заповнення платіжних інструкцій, застосування РРО чи програмних РРО у господарській діяльності.
Йшлося також про аспекти Національної стратегії доходів, комплаєнс – ризики в ДПС та роботу Комунікаційної платформи.
Користуйтеся електронними сервісами ДПС та інформаційними ресурсами:
Електронний кабінет платника: https://cabinet.tax.gov.ua/
Мобільний застосунок «Моя податкова»: завантажуйте в App Store/Google Play
Контакт-центр ДПС: 0 800 501 007
На головній сторінці вебпорталу ДПС у розділі «Діяльність» в окремому підрозділі «Безбар’єрність»: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/ можна ознайомитися з усіма принципами безбар’єрності податкової служби.