Фахівці Нетішинського центру обслуговування платників Шепетівської ДПІ Головного управління ДПС у Хмельницькій області під час проведення тренінгів та надання адміністративних послуг знайомлять відвідувачів як користуватися електронним сервісом Електронний кабінет або мобільним застосунком «Моя податкова».
Насамперед роз’яснюють, що платники податків, які є користувачами Електронного кабінету, мають доступ до своїх інтегрованих карток зі сплати податків, зборів та інших платежів, у тому числі інформації про свій податковий борг (заборгованість).
Під час практичних занять податківці допомагають присутнім опановувати будь-які технологічні рішення, що пропонуються ДПС для спрощення виконання податкових зобов’язань та переконують присутніх що жоден із електронних сервісів ДПС не викликає труднощів у застосуванні і щоб зберегти всій час варто спробувати налаштувати дистанційний формат спілкування з податківцями.
Податківці наголошують що безбарʼєрність у ДПС - це доступ до онлайн-сервісів. Безбар’єрність – це про рівність, повагу до гідності, фізичну, інформаційну та цифрову доступність. Це, насамперед, – про дотримання інтересів та потреб кожного. Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися за посиланням : https://cv.tax.gov.ua/diialnist/-bezbarernist/
Поінформовано про легалізацію трудових відносин, аспекти Національної стратегії доходів, комплаєнс – ризики в ДПС, роботу Комунікаційної платформи та роботу консультаційного центру з питань реєстрації податкових накладних. Крім того надано роз’яснення щодо правильності заповнення платіжних інструкцій платниками податків.
#Безбарєрність