Начальник Шепетівської ДПІ Валентина Ординська взяла участь в нараді керівників установ, старост старостинських округів, бізнесу Білогірської ОТГ, щодо наповнення місцевих бюджетів, надання адміністративних послуг задля посилення спроможності територіальних громад.
Головна мета цих зустрічей – не просто обмін інформацією, а розвиток справжнього партнерства з громадами, дотримання принципів безбар’єрності, щоб кожен платник податків мав рівний доступ до послуг і сервісів, який передбачає фізичну доступність інфраструктури та ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача, відкритість до зворотного зв’язку та повагу до різних потреб та можливостей платників податків.
Фахівці податкової служби прагнуть надати реальну допомогу в розумінні складних нюансів податкового законодавства, ефективні шляхи для стабільного наповнення бюджету громади, що є критично важливим для підтримки її мешканців та функціонування інфраструктури.
Учасники детально обговорили проблематику, з якою стикається Білогірська ОТГ. Йшлося про специфіку адміністрування місцевих податків і зборів, можливості зростання бюджетних надходжень, шляхи погашення існуючої податкової заборгованості та говорили про нові правила оподаткування для мобілізованих ФОП на період військової служби.
Обговорили питання нарахування та сплати таких податків для фізичних осіб, як мінімальне податкове зобов’язання, земельний податок та податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Посадовиця нагадала, що незабаром громадяни отримають ППР про нарахування майнових податків та МПЗ. Важливо вчасно сплатити податкові зобов’язання перед громадою, а у випадку незгоди з сумами нарахованих податків – провести звірку даних в податкових органах.
Присутні домовились про спільні заходи щодо реалізації вручення громадянам податкових повідомлень – рішень на сплату майнових податків.
Крім цього, Валентина Ординська повідомила, які саме сервісні послуги можна отримати через Електронний кабінет платника та детально розповіла про безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова».
Особливу увагу звернула на безумовне дотримання платниками податків, в т.ч сільгоспвиробниками норм чинного законодавства та вимог щодо реєстрації платниками акцизного податку, реєстрації акцизних складів та обладнання, розташованого на складах.
Йшлося і про питання легалізації праці найманих працівників. Варто зауважити, що тіньова зайнятість не лише знижує обсяги податкових надходжень, а й позбавляє громадян соціальних гарантій, передбачених чинним законодавством.
Зупинилась на категоріях громадян, які мають право на податкову знижку та надала роз’яснення щодо правильності заповнення платіжних інструкцій платниками податків.
Поінформувала про аспекти Національної стратегії доходів, комплаєнс – ризики в ДПС, роботу Комунікаційної платформи та роботу консультаційного центру з питань реєстрації податкових накладних.
За результатами діалогу було домовлено про подальшу співпрацю для оперативного вирішення питань, що виникають, та спільного пошуку нових можливостей для зміцнення фінансової спроможності громади.