У Хмельницькій ДПІ Головного управдління ДПС у Хмельницькій області відбулась робоча зустріч податківців з представниками Лісогринівецької територіальної громади, в ході якої обговорено резерви фінансування бюджетів, зокрема за рахунок сплати бізнесом та громадянами податків і зборів.
Провідний фахівець податкової інспекції Оксана Череповська у ході діалогу розповіла про переваги використання легальної праці для роботодавців та звернула увагу на питання щодо дотримання соціальних гарантій, недопущення виплати заробітної плати менше рівня мінімальної заробітної плати, значення офіційного оформлення трудових відносин та соціальних ризиків для громадян, які не легалізують свою зайнятість та отримують заробітну плату неофіційно.
Під час заходу посадовці обговорили необхідність інформування платників податків громади про своєчасність сплати податкових зобов’язань та погашення податкового боргу за минулі роки, зокрема із земельного податку, орендної плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, ЄСВ та ряд інших.
Посадовиця ознайомила присутніх з нововведеннями та змінами податкового законодавства, які набрали чинності у 2023 році. Окремо зупинилась на питаннях введення мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ), особливостях заповнення звітності, сплати МПЗ з земельних ділянок тощо.
Також у ході зустрічі поінформовано платників про особливості застосування суб’єктами господарювання РРО в селах та селищах. Зокрема зазначила, хто може працювати без РРО, але з обов’язковим використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.
При цьому зауважено, що у випадку перевищення річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг) суми 167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, на один структурний (відокремлений) підрозділ (пункт продажу товарів), застосування РРО чи ПРРО стане обов’язковим.
Оксана Череповська також розповіла про кампанію декларування громадянами доходів, отриманих у 2022 році та можливість громадян скористатись податковою знижкою.
«В умовах воєнного стану пріоритетним напрямом роботи ДПС залишається розвиток онлайн-сервісів для задоволення потреб платників, забезпечення ними електронної взаємодії з органами ДПС, щоб сплачувати податки було легко та зручно, а отримувати електронні послуги – просто та комфортно. Взаємодія бізнесу та громадян з органами ДПС здійснюється за допомогою Електронного кабінету, де платники мають змогу подати звітність, сплатити податки, отримати доступ до інформації, звернутись до органів ДПС за допомогою листування», - наголосила заступник начальника підрозділу Хмельницької ДПІ Оксана Череповська.
Варто нагадати, що на базі Головного управління ДПС у Хмельницькій області (далі – ГУ ДПС) створена електронна скринька Комунікаційної податкової платформи за адресою km.ikc@tax.gov.ua, на яку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями.