Днями відбулось засідання виконавчого комітету Новоушицької селищної ради, в якій взяли участь в.о. начальника Новоушицької ДПІ Надія Гребенюк, голова ОТГ, його заступники та старости сіл. На порядок денний було винесено питання погодження програми підвищення якості обслуговування платників та розвитку інформаційної мережі Новоушицької ДПІ на 2023-2024 роки.
Під час спілкування обговорювались нагальні питання стосовно наповнення місцевого бюджету в умовах воєнного стану.
Надія Гребенюк зазначила, що декларування доходів – важливий процес поєднання інтересів держави і суспільства. Тому, необхідно докладати максимум спільних зусиль для створення сприятливих умов для громадян, щоб вони мали змогу виконати свій конституційний обов’язок. Адже сплата податків – необхідна умова для забезпечення виплат пенсій та стипендій, заробітної плати робітникам охорони здоров’я та освіти, впровадження багатьох програм для підтримки малозабезпечених та соціально незахищених верств населення. Від відповідального ставлення до вимог законодавства і своєчасного виконання конституційного обов’язку громадянами залежить економічний розвиток держави, її фінансова безпека та рівень соціального захисту.
Посадовиця розповіла також про переваги використання легальної праці для роботодавців та звернула увагу на питання щодо дотримання соціальних гарантій, недопущення виплати заробітної плати менше рівня мінімальної заробітної плати, значення офіційного оформлення трудових відносин та соціальних ризиків для громадян, які не легалізують свою зайнятість та отримують заробітну плату неофіційно.
Керівниця ознайомила присутніх з нововведеннями та змінами податкового законодавства, які набрали чинності у 2023 році. Окремо зупинилась на питаннях введення мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ), особливостях заповнення звітності, сплати МПЗ з земельних ділянок тощо.
Звернуто увагу присутніх на те, що в умовах воєнного стану пріоритетним напрямом роботи ДПС залишається розвиток онлайн-сервісів для задоволення потреб платників, забезпечення ними електронної взаємодії з органами ДПС, щоб сплачувати податки було легко та зручно, а отримувати електронні послуги – просто та комфортно. Взаємодія бізнесу та громадян з органами ДПС здійснюється за допомогою Електронного кабінету, де платники мають змогу подати звітність, сплатити податки, отримати доступ до інформації, звернутись до органів ДПС за допомогою листування.
Податківиця проінформувала, що на базі Головного управління ДПС у Хмельницькій області (далі – ГУ ДПС) створена електронна скринька Комунікаційної податкової платформи за адресою km.ikc@tax.gov.ua, на яку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до ГУ ДПС з нагальними питаннями.
«Незважаючи на нелегкі воєнні умови, працівники ЦОП податкової служби використовують всі потенційні можливості для підтримки платників податків сьогодні. Якісне обслуговування платників, комфортні умови для продуктивної роботи бізнесу спрямовані на те, щоб сьогодні бізнес сплачував податки своєчасно і економіка нашої держави працювала ефективно», - наголосила керівник Новоушицької ДПІ Надія Гребенюк.
На завершення заходу сторони підкреслили важливість проведеної наради та домовились про розширення подальшої співпраці.