Фахівці Нетішинського сектору обслуговування платників Шепетівської ДПІ проводять щоденні тренінги для платників податків та громадян, на яких роз’яснюють податкове законодавство.
Зокрема розповідають присутнім про порядок декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році, особливості сплати майнових податків та мінімального податкового зобов’язання громадянами, а також сплати військового збору підприємцями – платниками єдиного податку. Окремо звертають увагу на необхідності правильності заповнення платіжних реквізитів при перерахуванні платежів до бюджету.
Крім того, платників податків ознайомлюють з сервісами податкової служби «Електронний кабінет» та «Моя податкова». Надають практичну допомогу платникам податків щодо встановлення мобільного застосунку «Моя податкова» та заповнення декларації про майновий стан і доходи.
Посадовиця зауважила, що за допомогою сервісів податкової служби громадяни мають можливість не тільки подати податкову декларацію про майновий стан і доходи, але й перевірити стан розрахунків з бюджетом, переглянути податкові повідомлення-рішення щодо нарахованих їм податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно чи земельного податку.
Крім цього, знайомлять платників податків з основними аспектами Національної стратегії доходів до 2030 року, критеріями та вимогами, яким повинен відповідати платник податків, щоб перебувати у Переліку платників з високим рівнем податкової довіри, а також з перевагами перебування у такому переліку.
Для комфорту платників у ГУ ДПС у Хмельницькій області працює Консультаційний центр з питань блокування накладних, подання таблиць даних та виключення з переліку «ризикових» (м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17). Контактні телефони консультаційного центру: (093) 0403072; (0382) 701845; (0382) 701848. Фахівці податкової служби готові надати кваліфіковані роз’яснення та практичну допомогу.